Friday, May 20, 2011

tetap menantimu ^.^

kenapa tiada seorang pun dapat gantikan dirimu tempat dihatiku? aku ingin engkau tau ku kan tetap menantimu hingga hati itu. kutetap menyayangimu. kenapa awk buat saya sayang balik at awak? awak manja balik dengan saya. cara awak pandang saya. cara awak layan saya? hurmmm. saya xkuat awak tuk pendam perasaan tu lagi. awak tahu kan saya sayang awak? setiap malam saya nangis sebab awak. saya teringat kenangan kita dulu. awak buat saya bahagian awak. awak ingat kan? kita share makanan,kita holiday same2,awak pegang tangan saya,awak pujuk saya time sedih,awak jage saya time sakit. hurm mcm2 awak buat demi saya. sume tu masih segar diingatan saya. awak pun penah ckp kan awak rindu sume kenangan tu. awak dh janji dgn saya kan, sejauh mane awak pergi awak xkan lupakan saya dan kenangan kita bersama. xkan kan? saya terseksa. sampai bila saya harus menunggu awak? sampai saya menutup mata buat kali terakhir. i need ur love. i miss ur touch. i miss a lot with u. i miss dat moment beside you. love u sayang <3

No comments:

Post a Comment